3 ajuts del 15% per cursar el postgrau en Full-Stack Web Technologies

La UPC School ofereix 3 ajuts del 15% de l’import de la matrícula per cursar el postgrau en Full-Stack Web Technologies, que s’iniciarà el 9 de febrer de 2023 en modalitat semipresencial i en modalitat en línia.

Les persones que compleixin el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les inquietuds per cursar el programa i sol·licitar l’ajut, i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 4 de novembre de 2022.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada, que inclourà l’interès mostrat per al desenvolupament full-stack en tecnologies web, la valoració de l’expedient acadèmic, el curriculum vitae i les seves condicions socioeconòmiques. També es valoraran els perfils de persones que busquin reincorporar-se al mercat professional després d’un període laboral no actiu o aquells que vulguin reorientar el seu perfil professional cap al desenvolupament d’aplicacions web, tot analitzant l’impacte que la formació pugui representar per al seu desenvolupament professional.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 112 08 83 o del formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.