3 ajuts del 20% per al curs en Business Process Management (BPM)

La UPC School ofereix tres ajuts del 20% de l’import de la matrícula per al curs de formació contínua en Business Process Management (BPM), que s’iniciarà el 7 de febrer de 2022 en modalitat en línia.

Les persones que compleixin el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al curs i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les inquietuds per cursar el programa i sol·licitar l’ajut, i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 4 de novembre de 2022.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada, que inclourà l’interès mostrat per l’àmbit de la transformació operativa per processos, la valoració de l’expedient acadèmic, el curriculum vitae i les seves condicions socioeconòmiques. També s’analitzarà l’impacte que la formació pugui representar per al desenvolupament professional de la persona sol·licitant.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 706 80 35 o del formulari d’informació del curs.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.