5a edició de l’Open Day TIC de la UPC School

El passat dijous 8 de juny vam organitzar amb èxit la 5a edició de l’Open Day TIC a la Sala d’Actes del Tech Talent Center. Una jornada de retrobament i debat entre professionals, professorat i alumni TIC de la UPC School.

De la mà de Mercè Díaz, responsable de programes formatius de la UPC School, s’iniciava la sessió amb una breu presentació institucional.

A continuació, vam gaudir de la conferència: “Intel·ligència artificial: d’on venim i cap a on anem“, a càrrec de Karina Gibert, catedràtica de la UPC, directora del centre de recerca Intel·ligent Data Science and Artificial Intelligence (IDEAI-UPC) i degana del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya. Karina ens va oferir visió divulgativa sobre l’àmbit de la IA, més enllà dels conceptes més vinculats al deep learning i a la IA generativa, i en va analitzar els diferents àmbits d’aplicació. També va reflexionar sobre l’impacte ètic de la intel·ligència artificial i el marc que des de Catalunya i en l’àmbit europeu es proposa en aquest sentit.

Com a punt final de l’acte, els assistents van participar en un espai de networking, on es van intercanviar experiències i sinergies en un ambient distès.

La UPC School ofereix un extens catàleg de programes en l’àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) per al curs vinent 2023-2024, entre els quals destaquen aquestes noves propostes:

Apunta’t a les pròximes sessions informatives de l’àrea TIC i podràs conèixer tots els detalls de cada programa formatiu.

Galeria d’imatges de l’Open Day TIC 2023

Vídeo complet de l’Open Day TIC 2023