7 ajuts del 20% en la matrícula del màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA

La UPC School ofereix 7 ajuts del 20% de l’import de la matrícula per cursar el màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA, que s’iniciarà el 30 de setembre de 2022 en modalitat presencial.

Els destinataris d’aquests ajuts són els professionals de qualsevol sector amb experiència en càrrecs directius, intermedis i/o responsables d’àrea, que estiguin interessats a ampliar els seus coneixements en management per millorar, així, la seva trajectòria professional. També  persones acabades de titular que desitgen ampliar els seus coneixements en direcció i organització empresarial.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el màster
  • Informació de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant, si escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 16 de setembre 2022, abans de les 14.00h.

El màster en Direcció i Organització d’Empreses. MBA és un programa de formació empresarial per entendre l’empresa en el seu conjunt, adquirir coneixements en gestió de projectes, comprendre la importància de la innovació, conèixer els sistemes d’informació i posar en valor el paper de la direcció i del bon lideratge en una organització.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb el tècnic del programa a través del telèfon 93 112 08 35 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.