Primer seminari en finances de la Universidad del Valle del Toluca a Barcelona

20 alumnes de la Universitat mexicana del Valle de Toluca estaran al llarg d’aquesta setmana a Barcelona per assistir a un seminari especialitzat en finances. Es tracta de la primera edició d’aquest stage formatiu, que organitza aquesta universitat mexicana amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

A l’acte d’inauguració, que s’ha realitzat aquest dilluns 4 de maig, hi ha assistit Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya, els directors acadèmics del seminari Xavier Llinàs i Jose Mª Sallán, i Alejandro Barrera, rector de la Universidad del Valle del Toluca.

Seminari FinancesEls 20 alumnes assistiran a sessions sobre temàtiques com les finances corporatives, el crowdfunding o els instruments de finançament  alternatiu, les tendències en gestió de la tresoreria, les finances i responsabilitat social corporativa o sobre perspectives econòmiques mundials, entre altres. A més a més, podran conèixer de primera el sistema financer català amb la visita presencial a les oficines de Barcelona Activa, La Caixa, GSV Gaesco i la Borsa de Barcelona.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic). Les dues institucions realitzen conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. Recentment, van realitzar també la 4a edició del seminari formatiu a Barcelona del programa MBA Internacional.