Aconsegueix ara un 10% de descompte!

La UPC School presenta la nova oferta de màsters, postgraus i cursos de formació contínua per al proper curs acadèmic 2019-2020. Ara, si et matricules abans del 30 de juny de 2019 podràs obtenir un 10% de descompte en la matrícula en una àmplia selecció de més de 80 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Descompte10_Juny19Podràs acollir-te a aquest descompte si sol·licites l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula abans de la data fi de la promoció, és a dir, el 30 de juny. El descompte no serà acumulable i s’aplicarà només a aquells alumnes que no gaudeixin de cap altre descompte.

Consulta els programes de formació amb 10% de descompte en la matrícula.