La UPC School presenta la nova oferta de programes de formació permanent (màsters, postgraus i cursos de formació contínua) per al proper curs acadèmic 2017-2018. Si et matricules entre el 28 de març de 2017 i el 30 de juny de 2017 podràs obtenir un 10% de descompte en la matrícula per a una àmplia selecció de programes formatius d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

promo2017Podran acollir-se a aquest descompte en la matrícula aquelles persones que sol·licitin l’admissió i formalitzin el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixin de cap altre descompte.

Consulta els programes de formació que s’acullen a aquesta convocatòria.

4 thoughts on “Aconsegueix un 10% de descompte en una selecció de programes si et matricules abans del 30 de juny”

1. El postgrau de Gestió Ambiental online, no hi ha descompte si ens matriculem abans del 30 de juny?