Acte de clausura del postgrau en Community Management per a persones amb discapacitat

Els alumnes de la primera edició del postgrau en Community Management per a persones amb discapacitat,  així com les entitats organitzadores i col·laboradores d’aquest programa van donar per clausurada la primera edició del postgrau en un acte que va tenir lloc el passat dijous 4 de desembre a la Sala d’Actes del Tech Talent Center.

La mesa presidencial de l’acte va estar formada per Gracia de Miguel, coordinadora del Proyecto Pro de Fundación Atresmedia; Erika López, directora d’In-Company Training de la Fundació Politècnica de Catalunya i Juan Carlos Rico, responsable de Catalunya i Balears de l’empresa UPS, una de les organitzacions patrocinadores del curs.

Acte Clausura Community ManagementPer part de les entitats col·laboradores hi van assistir Sandra Fernández, tècnica de FSC Inserta; Elisabet Ciurana, tècnica de Fundación Randstad i Joan Carrizosa, tècnic de Fundación Adecco. Albert Simó Grau va participar en representació de l’equip docent del postgrau.

La Fundación ATRESMEDIA ha impulsat, amb el patrocini d’UPS, la companyia mundial de logística, la primera edició del postgrau en Community Management en el marc del Proyecto Pro, un programa de formació i ocupació per a persones amb discapacitat el principal objectiu del qual és facilitar la seva inserció laboral en l’àmbit audiovisual.

Els contiguts del programa, desenvolupat a la UPC School entre gener i novembre de 2014, s’han focalitzat en l’elaboració dels diferents plans de comunicació digital i social media, la definició i seguiment d’objectius i l’execució del dia a dia. L’objectiu ha estat dotar al col·lectiu de persones amb discapacitat de les competències professionals necessàries per inserir-se professionalment en l’àmbit de la Comunicació Digital i Social Media.