Acte de lliurament de títols de la 2a edició del postgrau corporatiu amb SENER

El passat dia 19 de desembre de 2013 es va celebrar a les instal·lacions de SENER Catalunya l’acte de lliurament dels diplomes als 13 alumnes que van realitzar la segona edició del Postgrau Corporatiu “Enginyeria de Sistemes”. Aquest és un programa desenvolupat a mida des de la UPC School per donar les resposta al desenvolupament del talent intern d’aquesta organització dedicada a l’enginyeria, la construcció i la integració de sistemes.

A l’acte van participar Òscar Julià, director de SENER a Catalunya, i Ignasi del Río, director de la Fundació Politècnica de Catalunya, que van lliurar els diplomes als alumnes participants en aquesta edició del programa.

La UPC School i SENER desenvolupen conjuntament aquest programa des de 2008. El programa forma els professionals de SENER que participen i gestionen els complexos projectes en que està immersa la companyia arreu del mon. Fins ara, més de 30  professionals ja s’han format per adequar el seu treball diari a les característiques  de l’organització i el seu context professional. La tercera edició del programa, que començarà a principis de febrer, incorporarà, fruit de l’experiència d’edicions anteriors, novetats metodològiques per millorar i optimitzar el programa: el programa passarà a tenir una durada de 2 anys enlloc de 3 i s’incorporarà un projecte final alineat amb els interessos i necessitats de la companyia.

La UPC School, des del seu departament d’In-Company Training, desenvolupa formació a mida en els àmbits professional i executiu per afrontar els nous reptes tecnològics, de gestió i de direcció empresarial als quals les organitzacions han de fer front amb garanties dins un entorn cada cop més competitiu i canviant.

L’aposta per la innovació i el desenvolupament del talent és una de les claus que permeten el creixement del nostre teixit empresarial, i la Universitat, en aquest cas la UPC School, s’hi implica en aquest creixement a través de programes corporatius com el d’”Enginyeria de Sistemes” de SENER.