Els ajuts es dirigeixen a persones amb un bon currículum professional que ara mateix es trobin en situació de desocupació. Amb aquesta iniciativa, des de la UPC School ens comprometem amb els professionals qualificats que necessiten suport econòmic per impulsar la seva carrera i millorar-ne la seva ocupabilitat.

Una àmplia selecció de programes de formació permanent de la UPC entre màsters i postgraus que s’inicien durant el segon quadrimestre d’aquest curs 2013-2014 s’acullen a aquesta convocatòria d’ajuts, que romandrà vigent fins l’11 d’abril de 2014.

Ajuts Talent Help | UPC School

La sol·licitud d’ajut Talent Help podrà realitzar-se des d’avui mateix i fins, com a màxim, 10 dies abans de l’inici de cada programa formatiu. Els únics requisits per optar a l’ajut són estar a l’atur en el moment de la sol·licitud i estar admès al programa per al qual es sol·licita l’ajut econòmic.

Més informació i sol·licituds a:

www.talent.upc.edu/talenthelp

2 thoughts on “Programa d’ajuts Talent Help per millorar l’ocupabilitat dels professionals a l’atur”

1. Com es que Design Management no entra dintre dels programes becats??. Seria interessant que els que hem començat ja els estudis tinguéssim opció a sol•licitar la beca!

Reply
    • Hola Carlos, aquesta nova edició dels Ajuts Talent Help està oberta nomès per a una selecció de programes formatius que comencen a partir d’aquest segon quatrimestre 2014 (a partir de febrer-abril 2014). El Postgrau en Design Management ja va començar el passat novembre 2013 i com tots els programes que ja han començat, estan fora d’aquesta nova convocatoria d’ajuts.
      Salutacions

Reply