Ajut de 3.000€ en la matrícula del màster en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials

La UPC School ofereix un ajut de 3.000 € de l’import de la matrícula per cursar el màster Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant), que s’iniciarà el 14 d’octubre de 2022 en modalitat presencial.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 30 de setembre 2022, abans de les 14.00 h.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic, currículum vitae, experiència professional i interès en l’àmbit industrial i de management dels sol·licitants.

El màster en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) treballa tots aquests aspectes d’eficiència i competitivitat que han de donar valor econòmic a l’empresa industrial.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 80 23 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.