Ajuts Talent Help 2018

La UPC School inicia una nova edici贸 dels ajuts Talent Help dirigida a professionals que estiguin actualment a l鈥檃tur. Els ajuts faciliten l鈥檃cc茅s a la formaci贸 de postgrau que ofereix la UPC School en les 脿rees d鈥arquitectura, enginyeria, TIC i management. Pots optar a un descompte en la matr铆cula en una selecci贸 de 44 programes de m脿ster, postgrau i cursos de formaci贸 cont铆nua que s鈥檌nicien en els primers mesos de 2018.

TalentHelp2018

L鈥檃jut Talent Help podr脿 sol路licitar-se des del 8 de gener de 2018 i fins a 7 dies abans de l鈥檌nici de cada programa formatiu. Els 煤nics requisits s贸n estar a l鈥檃tur en el moment de fer la sol路licitud i estar adm猫s en el programa per al qual es demana l鈥檃jut econ貌mic.

M茅s informaci贸: Ajuts Talent Help

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adre莽a de correu electr貌nic no es publicar脿 ni compartir脿. Camps obligatoris marcats amb