Ajuts Talent Help 2018

La UPC School inicia una nova edició dels ajuts Talent Help dirigida a professionals que estiguin actualment a l’atur. Els ajuts faciliten l’accés a la formació de postgrau que ofereix la UPC School en les àrees d’arquitectura, enginyeria, TIC i management. Pots optar a un descompte en la matrícula en una selecció de 44 programes de màster, postgrau i cursos de formació contínua que s’inicien en els primers mesos de 2018.

TalentHelp2018

L’ajut Talent Help podrà sol·licitar-se des del 8 de gener de 2018 i fins a 7 dies abans de l’inici de cada programa formatiu. Els únics requisits són estar a l’atur en el moment de fer la sol·licitud i estar admès en el programa per al qual es demana l’ajut econòmic.

Més informació: Ajuts Talent Help