Albert Tort, coordinador del postgrau en Software Quality Assurance, participa en el World Quality Report

S’ha publicat recentment la desena edició del World Quality Report, l’estudi mundial més important sobre tendències de Testing i Qualitat del Software. El coordinador del postgrau en Software Quality Assurance de la UPC School i director tècnic de la Unitat de Digital Assurance & Testing de Sogeti, Albert Tort, hi participa en aquest informe com a coautor de la secció d’aplicació de la Intel·ligència Artificial en la Quality Assurance.

AlbertTortAquest estudi és un esforç conjunt de Sogeti, Capgemini i Microfocus a nivell internacional i és fruit de l’anàlisi de més de 1.700 entrevistes executives en 32 països. L’edició actual del World Quality Report es pot descarregar aquí.

Albert Tort és enginyer en Informàtica, doctor en Enginyeria del Software i màster en Computació. Actualment és director tècnic i responsable de R+D a la unitat de Digital Assurance & Testing de Sogeti Espanya.

És autor de diverses publicacions en revistes especialitzades i ha participat en congressos internacionals. Actualment coordina el postgrau en Software Quality de la UPC School i dirigeix també ​​el laboratori d’innovació de Sogeti (Sogeti Lab Spain).