Alumnes de la Universitat Valle de Toluca de Mèxic visiten el TTC per assistir a un seminari en Direcció de la Construcció

En aquesta edició de l’stage, les visites a empreses relacionades amb els serveis immobiliaris tenen un pes molt important, on descobriran diferents experiències de gestió en l’àmbit immobiliari i els seus serveis. Els alumnes visitaran empreses com encofrados Alsina, prefabricados Pujol o l’Hospital de Sant Pau, entre altres. A més a més, de la mà Vertisub realitzaran una visita tècnica guiada a les obres de la Sagrada Família.

Els alumnes també rebran sessions de caire més teòric, al voltant de temes com la visió estratègica del negoci immobiliari a Espanya i a Europa, la prevenció i la seguretat en la construcció o sobre construcció sostenible.

A més d’aquestes visites, els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès turístic de Barcelona.

En total, aquesta és la tercera edició del Seminari en Construcció organitzat per la UPC School i la primera vegada que s’organitza amb alumnes de la Universidad del Valle de Toluca. La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic), amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.