Artemide consolida la seva col·laboració amb el Màster en Lighting Design com a Partner Estratègic

Artemide manté una llarga vinculació amb el postgrau en Lighting Design, en el marc del qual patrocina cada any tres esdeveniments anuals i conferències sobre disseny de la llum, il·luminació arquitectònica i sostenibilitat. Gràcies a aquest cicle de conferències, reconeguts professionals a nivell internacional d’aquest sector, com ara Andreas Schulz , Kaoru Mende i Tapio Rosenius han visitat Barcelona per exposar les seves experiències i reptes del sector, des de la seva llarga i consolidada trajectòria professional com a referents en l’àmbit. Aquest any Artemide repetirà la seva experiència amb el patrocini d’aquest cicle de conferències, que es desenvoluparà durant l’any 2014, i que comptarà, com és habitual, amb gran èxit de participació.

A més de la seva consolidada col·laboració amb el programa, Artemide serà un dels principals patrocinadors del programa de Beques Lighting Design UPC School. Aquest programa de beques està destinat a impulsar la carrera dels professionals de l’arquitectura i el disseny que desitgin orientar la seva carrera professional cap a l’àmbit de la il·luminació arquitectònica cursant un màster únic en la seva especialitat, de reconeguda qualitat acadèmica i aplicabilitat professional. Els destinataris d’aquests ajuts són aquells candidats amb dificultats econòmiques per abonar el màster, que comptin amb les competències professionals més adequades per la seva realització.

Més informació:

Màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica