Alumnes del màster en Rehabilitació presenten els seus projectes al Consell Comarcal del Vallès Occidental

Els alumnes del màster en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica han estat treballant durant la passada edició en cinc edificis històrics de la comarca del Vallès Occidental: la Casa Vista Rica de Montcada i Reixac, l’església vella de Sant Pere i Sant Fermí de Rellinars, la fàbrica tèxtil Besòs de Sentmenat i la masia Can Rull i el Castell de Can Feu de Sabadell. El passat dilluns es va celebrar a la Casa de la Vila de Montcada i Reixac l’acte de presentació i lliurament d’aquests treballs als representants dels municipis participants.

PresentacioRehabEl Consell Comarcal del Vallès Occidental i la UPC col·laboren en els treballs finals desenvolupats pels alumnes del màster. Els coneixements teòrics de la formació s’apliquen en un projecte de rehabilitació real d’un edifici històric d’algun dels municipis d’aquesta demarcació.

Els ajuntaments del Consell Comarcal que s’han adherit a la iniciativa han facilitat l’accés a la documentació disponible i les previsions de possibles usos futurs. Els alumnes, per la seva banda, aporten un estudi d’avaluació i les propostes d’actuació en aquests edificis. Una fantàstica oportunitat, beneficiosa per ambdues parts, per posar en valor el patrimoni i dinamitzar el territori.