Sergio Muñoz, director del nou Consell Assessor del màster en BIM Management

El màster en BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci de la UPC School comptarà a partir d’ara amb un Consell Assessor format per representants de les empreses i els organismes més rellevants del sector. La seva funció serà la d’orientar i enriquir el contingut del màster i el seu enfocament metodològic, amb l’objectiu final d’adequar els resultats de la formació a les competències requerides pel context professional.

SergioMunozCom a director d’aquest Consell Assessor, s’ha designat a Sergio Muñoz Gómez, enginyer en Telecomunicacions, CEO de l’empresa Laurentia Technologies i secretari de buildingSMART Spain, entitat de la qual va ser fundador i president durant 5 anys. Té una experiència de més de 10 anys en interoperabilitat al sector de la construcció, amb diverses publicacions sobre l’ús de formats oberts i ja participa en altres comissions com esBIM o Construïm el Futur.

Les empreses i organismes que formen part del Consell Assessor podran col·laborar en el disseny del contingut del màster, plantejar problemes i reptes reals als alumnes a resoldre durant la formació i participar en els tribunals d’avaluació dels Treballs Finals de Màster (TFM). També tindran oportunitat de connectar els treballs de model de negoci dels alumnes amb els seus propis programes d’innovació, oferir pràctiques als alumnes i tenir contacte directe amb ells per tal d’oferir-los-hi carrera professional en les seves organitzacions de forma prioritària.