Alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas visiten el Tech Talent Center en el seu setè stage formatiu a Barcelona

En aquesta edició, els alumnes de l’MBA Internacional participants en aquesta estada formativa realitzaran 3 visites a empreses: a SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo), a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona (La Caixa) i a El Corte Inglés.

A més a més de les visites, els alumnes també rebran conferències i sessions de treball al voltant de temes com la gestió del talent, la responsabilitat social corporativa o experiències de gestió empresarial. Una de les sessions més interessants que rebran els alumnes serà la xerrada “Darrere de La Masia. Lliçons per a l’empresa des del món de l’esport”. Els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona, amb una visita turística pel modernisme de Barcelona: Parc Güell i Sagrada Família.

La UPC School manté excel·lents relacions amb Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima, institució amb la qual realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. Durant la setmana passada un grup d’alumnes d’aquesta universitat van assistir també al Tech Talent Center a un seminari sobre gestió pública.