Carlos Ferrater, nou membre de la Fundació Arquitectura i Societat

18 de maig de 2009

Carlos Ferrater es converteix en l’última incorporació en el patronat de la Fundació Arquitectura i Societat, una institució sense ànim de lucre i de caràcter cultural i privat que promociona l’arquitectura com un àmbit lligat a la vida en societat.

Alguns dels membres del patronat d’aquesta institució, fundada l’any 2008 per l’arquitecte Patxi Mangado i presidida per l’exministre d’Economia Carlos Solchaga, són l’exministra de Medi Ambient Isabel Tocino, el secretari general de CCOO, José María Fidalgo, o els escriptors Javier Rioyo i Vicente Verdú.

Doctor en arquitectura i catedràtic de Projectes Arquitectònics de la UPC, Carlos Ferrater es converteix d’aquesta manera en el patró número 22 de la Fundació. Ferrater també dirigeix el màster Projectes XXI. De la Geometria a l’Espai Construït
de la UPC School of Professional & Executive Development, i és, a més, acadèmic electe de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Jordi i doctor honoris causa per la Universitat de Trieste.

El prestigiós arquitecte barceloní té una llarga carrera professional plena de premis i reconeixements. Entre els nombrosos premis que ha rebut, hi destaquen el FAD (quatre edicions) o el Premi Ciutat de Barcelona. Entre altres, algunes de les obres més significatives són el Palau de Congressos de Catalunya o l’Hotel Rey Juan Carlos I.■