La UPC School ofereix a les empreses el talent dels seus estudiants

25 de maig de 2009

La UPC School of Profesional & Executive Development, com a organització implicada en el desenvolupament professional, posa a l’abast de les empreses la possibilitat d’establir convenis de pràctiques que permeten la transferència del talent i la innovació dels nostres estudiants de màsters i postgraus de l’escola a l’empresa, mentre adquireixen experiència en el món laboral. Aquests convenis tenen l’avantatge que la majoria d’estudiants ja són diplomats, llicenciats, enginyers o arquitectes, i que molts d’ells ja tenen experiència professional. El resultat és un perfil altament preparat que aporta el propi talent mentre es forma.

A més, la UPC School ja té una gran experiència en la gestió de la Borsa de Treball, amb una mitjana de més de 500 convenis gestionats cada any.

Per a les empreses, aquestes col·laboracions suposen noves oportunitats de descobriment del talent i l’aprofitament del background de l’alumnat i els coneixements que ha adquirit en la seva formació a la UPC School. ■