Cloenda de la primera edició del postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del segle XXI, acreditat per la UPC

El passat 2 de desembre va finalitzar la primera edició del postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del s.XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària, que ha comptat amb 12 alumnes internacionals. Aquest programa està dirigit pel prestigiós arquitecte Mario Corea, ha format part del catàleg formatiu 2015/16 de l’Escola Sert del COAC (Col·legi d’Arquitectes de Catalunya) i està acreditat per la UPC a través de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC).

Arquitectura HospitalàriaA l’acte de cloenda va participar Isabel Torras, subdirectora de la Fundació Politècnica de Catalunya, Mònica Bonaforte, directora de l’Escola Sert, Lluis Comerón, degà del COAC, i els directors acadèmics d’aquest programa de postgrau, Mario Corea i Diane Grey.

El postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del s. XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària té una orientació projectual, és a dir, està basat en la realització final d’un projecte d’arquitectura en l’àmbit hospitalari. Els 12 alumnes participants en aquesta edició han hagut de desenvolupar un projecte d’hospital de mitjana capacitat de forma integral. Des de la direcció acadèmica valoren el nivell dels treballs finals presentats com a “molt alt”, fet que fa plantejar amb més satisfacció una propera edició del programa, prevista pel proper mes d’abril.

Més informació sobre el programa:

Postgrau en L’arquitectura de l’Hospital del s.XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària