Sessió de benvinguda per a alumnes internacionals a la UPC School

Després de l’èxit d’aquesta iniciativa, que vam posar en marxa per primera vegada fa un any, aquest passat mes de novembre vam organitzar a la UPC School la segona welcome session dirigida als alumnes internacionals que s’han matriculat aquest any en els programes de formació de la UPC School.

Welcome SessionA la sessió va participar Isabel Torras, subdirectora de la Fundació Politècnica de Catalunya, que va donar la benvinguda als nous estudiants. Gerard Campanera, responsable de Serveis Acadèmics de la UPC School, va explicar els principals tràmits administratius i acadèmics i va posar a disposició dels nous alumnes el servei de Mobilitat Internacional. La presentació va donar pas a un torn de preguntes obert en el qual els alumnes internacionals van tenir oportunitat de posar en comú les seves inquietuds.

La sessió es va tancar amb un aperitiu-networking, en el qual els alumnes nouvinguts a Barcelona van poder intercanviar impressions i experiències de forma distesa amb altres alumnes.

Us deixem amb el vídeo de la Welcome Sessió d’aquest curs 2015-2016, que inclou les experiències de quatre dels nostres alumnes internacionals.

Welcome Session