El 22@Barcelona celebra a la seu de la UPC School el Breakfast del mes de juliol

9 de juliol de 2010

El 22@Barcelona ha escollit el Tech Talent Center, seu de la UPC School of Professional and Executive Development, per dur-hi a terme el 22@Update Breakfast del mes de juliol de 2010, una trobada per a l’intercanvi d’idees innovadores que se celebra cada mes al districte de la innovació de Barcelona. L’esmorzar ha permès donar a conèixer in situ l’activitat i l’espai de la UPC School.

El 22@Breakfast va reunir directius i professionals interessats en la “Creació i gestió d’empreses de base tecnològica: casos d’èxit”. Antoni Giró Roca, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, i Jordi William Carnes, tinent d’alcalde d’Hisenda i Promoció Econòmica i president de 22@Barcelona els hi han donat la benvinguda.

Per a aquesta ocasió, han estat convidats tres experts i fundadors d’empreses de base tecnològica que estan en diferents estadis de coneixement:

• Carlos Guzmán, productor de l’empresa Wake Studios,
    “Wake-Studios: creació d’una empresa especialitzada en videojocs”
  • Carlos Hernández, director general de l’empresa iContainers,
    “Creixement futur = internacionalització; revolució global al transport online”
  • Carlos Puente, professor de la UPC, cofundador de l’empresa Fractus i autor de més de 30 patents internacionals,
    “Cas Fractus: creació i gestió d’una empresa de base tecnològica”