El festival Món Llibre, expositor dels alumnes del Màster en Disseny i Producció d’Espais

L’espai expositiu dedicat als Joves Il·lustradors pretenia donar a aquests professionals l’oportunitat de mostrar les seves obres al públic i posar-los en contacte amb les editorials. Els alumnes de Disseny i Producció d’Espais van rebre un espai diàfan amb diversos accessos, grans obertures de llum i diferents alçades de forjat. Uns elements que feien d’aquesta àrea una zona molt rica volumètricament. Els alumnes del curs de la UPC School van utilitzar la metàfora de l’escala com a element expositiu. D’altra banda, l’espai infantil Blockbook havia de recrear un ambient on es pogués llegir, jugar i participar als tallers organitzats. Els alumnes del curs van decidir fer una intervenció centrada en la creació de determinats jocs de percepció per convertir la sala en un espai lúdic i canviant en funció del punt de mira.

Per veure el resultat, podeu consultar aquests enllaços:

BLOCKBOOK, un espai per a Món Llibre 2012

JOVES IL·LUSTRADORS, un espai per a Món Llibre 2012