El màster en Disseny i Producció d’Espais crea el festival Paisajes Humildes

Durant aquests dies de confinament, des del màster en Disseny i Producció d’Espais han creat una nova iniciativa per substituir la seva habitual participació en el festival Girona, Temps de Flors. Es tracta de Paisajes Humildes, una iniciativa online que ens apropa a viure la primavera des del sofà de casa.

PaisajesHumildesLa proposta parteix d’un repte als alumnes del màster: construir i filmar un paisatge primaveral casolà amb els materials i eines disponibles a casa i que evoqui un paisatge de primavera típic del país de l’estudiant.

El resultat ha estat increïble. Des de la coordinació del màster, han rebut fins a 26 vídeos diferents, cadascun escenificant un paisatge diferent. Cada vídeo va acompanyat d’un making off que explica com han realitzat el paisatge i amb quins materials.

Es tracta d’un exercici introspectiu i personal que, a més d’obligar els estudiants a buscar entre els records i esprémer al màxim la imaginació i la creativitat, també convida a reflexionar sobre la relació entre l’ésser humà i la natura.

Al compte de Facebook del màster en Disseny i Producció d’Espais es poden veure els projectes presentats.

Felicitats a tots/es!