El Port de Barcelona ofereix ajuts per cursar el màster Executive en Supply Chain Management

L’Autoritat Portuària de Barcelona, amb l’objectiu d’impulsar una formació d’excel·lència en l’àmbit portuari, i en el marc de l’acord de col·laboració com a soci estratègic del màster Executive en Supply Chain Managenent. Operacions i Logística de la UPC School, presenta de nou un programa d’ajuts per cursar aquest màster durant el curs acadèmic 2019/20.

Els destinataris del programa són:

• Professionals de l’Autoritat Portuària de Barcelona (APB).
  • Professionals de les empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona.
  • Professionals amb titulació universitària o experiència laboral demostrable que vulguin desenvolupar la seva carrera professional i tinguin potencial directiu en l’àmbit del Supply Chain Management.

Port BcnLes persones que compleixin aquests perfils i estiguin interessades a sol·licitar un ajut hauran d’estar admesos prèviament al programa acadèmic i enviar a la Tècnica del Programa una carta de motivació.

En el cas d’aquells candidats que estiguin interessats i no formin part de l’Autoritat Portuària de Barcelona, ​​ni d’empreses de la Comunitat Logística Portuària de Barcelona, ​​hauran d’aportar la següent documentació addicional:

• Expedient acadèmic del sol·licitant.
  • Cartes de recomanació acadèmiques i/o professionals.
  • Informació sobre les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.

El màster Executive en Supply Chain Management. Operacions i Logística de la UPC School, compta amb una consolidada i reconeguda trajectòria de 20 edicions formant als futurs directius del sector logístic. L’horari de classes es realitza en cap de setmana (divendres tarda i dissabte al matí), un format que permet compatibilitzar l’agenda personal i professional dels alumnes. La nova edició del programa començarà el 18 d’octubre de 2019.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 35 o el formulari d’informació del màster. Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i no té caràcter retroactiu en cap cas.

Col·labora:

PortBarcelona