El Tech Talent Center acull la primera edició del seminari en Gestió Pública de la Universidad Peruana de Ciencas Aplicadas

Els alumnes tindran l’oportunitat de rebre sessions teorico-práctiques en el seu àmbit d’interès: la gestió pública. El sistema polític administratiu espanyol-català, el nou model TIC de la Generalitat de Catalunya o el model Barcelona de gestió de la ciutat a càrrec de Jordi Hereu, exalcalde de Barcelona, seran algunes de les sessions que rebran els alumnes del seminari.

A més a més, també realitzaran visites a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, a l’Institut Català de Seguretat Pública de Catalunya i a l’Ajuntament de Barcelona i al Parlament de Catalunya, on seran rebuts per part del tinent alcalde de Presidència, Jordi Martí, i la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, respectivament.

La UPC manté excel·lents relacions amb la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas, amb qui realitza conjuntament activitats de formació i seminaris que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.