El videojoc Life is Strange 2, en el qual ha participat el professor Alejandro Arqué, nominat als BAFTA Games Awards 2020

El videojoc Life is Strange 2, en el desenvolupament del qual ha participat Alejandro Arqué, professor dels màsters en Videojocs i Animació de la UPC School, ha obtingut 5 nominacions als BAFTA Games, els prestigiosos premis de videojocs que atorga la British Academy of Film and Television Arts (BAFTA).

LifeStrange2Concretament, el videojoc opta a aquestes categories:

• Game Beyond Entertainment
  • Narrative
  • Performer in Leading Role
  • Performer in Supporting Role (dues nominacions)

Alejandro Arqué va començar com a game designer a Microjocs/Digital Chocolate Barcelona i d’aquí es va mudar a Madrid per treballar com a lead game designer a Gameloft Madrid. Des 2014 forma part d’Square Enix Londres com a senior game designer, on ha treballat en totes les entregues de Life is Strange incloent-hi aquesta segona. És membre oficial de l’acadèmia BAFTA des del 2017.

El videojoc Life is Strange 2 és un videojoc episòdic d’aventura gràfica desenvolupat per Dontnod Entertainment, publicat per Square Enix i llançat per a les plataformes PlayStation 4, Xbox One i Microsoft Windows. És el tercer joc de la sèrie Life is Strange, compost per cinc episodis, i el segon desenvolupat per Dontnod.

La cerimònia de lliurament dels premis BAFTA Games es realitzarà el dijous 2 d’abril.