Els alumnes del màster en Arquitectura i Medi Ambient visiten l’Institut Tecnològic i d’Energies Renovables de Tenerife

Del 29 de gener a l’1 de febrer, els alumnes del màster en Arquitectura i Medi Ambient: Espai Urbà, Llum i Integració d’Energies a l’Arquitectura van viatjar a Santa Cruz de Tenerife per visitar l’Institut Tecnològic i d’Energies Renovables (ITER).

Visita_ITEREls alumnes es van allotjar a les Cases Bioclimàtiques que es troben dins de les seves instal·lacions. Es tracta d’habitatges unifamiliars construïts seguint criteris bioclimàtics i optimitzant les condicions mediambientals.

L’ITER promou la investigació aplicada en el camp de les energies renovables. L’Institut brinda als seus visitants la possibilitat de conèixer de primera mà les energies renovables, el medi ambient i el bioclimatisme. Compta amb tres parcs eòlics, un túnel de vent, nombroses instal·lacions fotovoltaiques que sumen més de 24 MW instal·lats, un passeig tecnològic a l’aire lliure i un centre de visitants.