Els alumnes de l’Escola de Short Sea Shipping tindran un 10% de descompte en la matrícula del màster Executive en Supply Chain Management

El director de l’Escola Europea de Short Sea Shipping, Eduard Rodés, i el director del màster Executive en Supply Chain Management de la UPC School, Carles Rúa, han establert un acord que garanteix un 10% de descompte en la matrícula d’aquest màster per tots aquells alumnes i ex-alumnes de l’escola.

Acuerdo Short Sea ShippingAquest acord consolida la relació entre les dues institucions, iniciada ja el 2006, i demostra la complementarietat dels programes oferts per ambdós centres formatius. El màster en Supply Chain Management es presenta com a continuació i ampliació dels coneixements oferts per l’Escola Europea de Short Sea Shipping, centrada en logística intermodal i gestió de cadenes logístiques i de transport.

El màster Executive en Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School és una formació de referència amb vocació exclusiva per a tots aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva carrera en els àmbits de la gestió d’operacions, la logística, la distribució, l’aprovisionament i, en general, qualsevol aspecte relacionat amb el disseny i la gestió de la cadena de subministrament. L’alumne que el cursi serà capaç d’analitzar, orientar i definir estratègicament la cadena logística global en els diferents sectors. Col·laboren en el màster directius de les principals empreses amb activitats logístiques al nostre país.

El programa de màster també s’acull a la convocatòria del programa d’ajuts Talent Help per a professionals a l’atur. Informa-te’n.