La direcció acadèmica del màster en Enginyeria Estructural participa en els congressos de referència del sector

Francisco López Almansa, director acadèmic del màster en Enginyeria Estructural a l’Arquitectura i del nou postgrau Seismic Design and Retrofit of Buildings and Bridges. (ES-BB), ha participat recentment en la 15th European Conference on Earthquake Engineering, celebrada a Istanbul (Turquia), i en la Conferència Mundial de l’Associació Internacional per al Control Estructural i Monitorització (IACSM), dos congressos mundials de referència  en enginyeria estructural i sísmica.

El 15ECEE (15th European Conference on Earthquake Engineering), celebrat el passat mes d’agost a Turquia, és un dels principals fòrums mundials per intercanviar les últimes investigacions i tendències sobre enginyeria sísmica, una de les qüestions de màxim interès a nivell internacional en el camp de l’enginyeria estructural. La cita ha comptat amb la participació de més de 2.000 delegats de pràcticament tots els països del món; i amb les ponències dels investigadors més prestigiosos.

Ingeniería EstructuralFrancesc López Almansa també ha participat com a part del comitè científic internacional i ponent destacat en la sisena edició de la Conferència Mundial de l’Associació Internacional per al Control Estructural i Monitorització (IACSM), organitzat a Barcelona del 15 al 17 de Juliol de 2014 per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), amb la col·laboració de l’Associació Europea per al Control d’Estructures (EACS). Va ser una cita de primer nivell dedicada als avenços teòrics, numèrics, experimentals i pràctics de tecnologies de monitorització i control per a estructures dinàmiques en una àmplia gamma de sistemes arquitectònics, civils, d’infraestructures, mecànics, aeroespacials i energètics.

Aquesta intensa activitat de transferència de coneixement i producció científica que realitza la unitat d’Estructures a l’Arquitectura de la UPC, el quadre d’investigadors de la qual forma part de l’equip docent del programa de màster en Enginyeria Estructural a l’Arquitectura de la UPC School, ha portat a aquesta universitat a situar-se en la posició 36 del món en Enginyeria Civil i Estructural i és líder a Espanya segons el rànquing QS by Subject ‘.