Els estudiants del màster en Disseny i Producció d’Espais participen a Girona, Temps de Flors 2019

Els alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais han participat al Festival Girona, Temps de Flors. En l’edició 2019, realitzada entre el 11 i el 19 de maig, han exposat el seu projecte “NIKTÉ”, situat al Museu d’Història de Girona.

NikteLa proposta convidava l’espectador a entrar en un espai ombrívol il·luminat per un costat amb una subtil espurna de llum, que incidia des de l’exterior per donar vida a l’única flor d’aquest desolat paisatge. Aquest efecte transformava l’espai per connectar-nos amb la natura i guiava a l’espectador en un moment de contemplació i de descans que el conduïa a una profunda introspecció personal.

El Festival Girona, Temps de Flors o el festival de literatura infantil i juvenil Món Llibre són oportunitats d’experimentació úniques per als alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais, en realitzar una instal·lació real i experimentar amb la interacció del públic amb la seva proposta. Les instal·lacions efímeres en què participen, en les quals apliquen tot allò après durant el màster, els permeten investigar noves idees i sensacions a través de l’espai.