Èxit del primer Open Day TIC de la UPC School

El passat dijous 23 de maig va tenir lloc a la Sala d’Actes de la UPC School la primera edició de l’Open Day TIC, una sessió per posar en comú tendències i reptes del sector TIC, fer networking entre professionals i conèixer les propostes formatives de la UPC School en aquest àmbit.

OpenDayTICDe la mà de Rosa Paradell, Innovation Business Development Director a i2CAT Foundation, vam conèixer quins són els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector TIC, així com la nova oferta formativa de la UPC School en aquest àmbit, dissenyada especialment per cobrir aquestes oportunitats emergents.

Tot seguit, vam gaudir de la conferència: “Intel·ligència Artificial: Èxits i Reptes”, a càrrec d’Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind.

Networking_OpenDayTICL’acte es va tancar amb un networking professional amb els directors acadèmics dels nostres programes de formació de l’àrea en Tecnologies de la Informació i la Comunicació i tots els assistents.

La UPC School ofereix als recent titulats, als professionals i a les empreses nacionals i internacionals un catàleg de 200 programes, entre màsters i postgraus, de referència a escala local i internacional. L’oferta de la UPC School té com a objectiu actualitzar i formar als professionals a partir de la recerca i la innovació que la UPC desenvolupa en els seus centres docents i de recerca i, també, a partir de la vinculació de les més de 350 empreses i institucions que hi col·laboren.

A més a més dels 34 programes que ja s’ofereixen en l’àrea TIC, el proper curs acadèmic 2019-20, preveiem iniciar 7 programes de formació permanent nous:

VÍDEO DE L’OPEN DAY TIC 2019

Video_OpenDayTIC