Finalitza la 5a edició del postgrau corporatiu en Enginyeria de Sistemes de la UPC School i SENER

El passat 14 de juny va tenir lloc a les instal·lacions de SENER a Cerdanyola del Vallès la defensa dels projectes finals del postgrau en Enginyeria de Sistemes. Una sessió que conclou la 5a edició d’aquest programa corporatiu de la UPC School i SENER.

A l’acte van participar Oscar Julià, director de SENER a Catalunya, Mikel Azkargorta i Andrés Moriel, com a coordinadors acadèmics, i Josep Coll, catedràtic del departament d’Organització d’Empreses de la UPC i director acadèmic del programa.

SenerEl programa forma als professionals de SENER que participen i gestionen els complexos projectes en els quals està immersa la companyia. El programa treballa tots els aspectes que atorguen valor econòmic a l’empresa i tracta també aspectes organitzatius, d’enginyeria i de gestió econòmica dels projectes, planificació, disseny i desenvolupament d’aquests, així com la implantació de sistemes avançats de control de qualitat, la gestió mediambiental de projectes i obres, i el control de riscos. El curs fa èmfasi en les eines de control i gestió dels projectes d’enginyeria, amb una especial incidència en les habilitats que els professionals de SENER necessiten.

Fins a la data, més de 50 professionals ja s’han format per adequar el seu treball diari a les característiques de l’organització i el seu context professional.

La UPC School, des del departament de Solucions Corporatives, desenvolupa formació a mida en els àmbits professional i executiu per afrontar els nous reptes tecnològics, de gestió i de direcció empresarial als quals les organitzacions han de fer front. Tot això, amb les millors garanties dins d’un context cada vegada més competitiu i canviant.

L’aposta per la innovació i el desenvolupament del talent és una de les claus que permeten el creixement del nostre teixit empresarial. És per això que la UPC School s’implica en aquest creixement a través de programes corporatius com el postgrau en Enginyeria de Sistemes, desenvolupat a mida per a l’empresa SENER.