Dos ajuts del 15% per cursar el postgrau en Software Quality Assurance

La UPC School ofereix dos ajuts del 15% de l’import de la matrícula del postgrau en Software Quality Assurance, la propera edició del qual començarà el dia 5 de novembre de 2019. Els destinataris d’aquest ajut són graduats en enginyeria informàtica i titulacions afins i/o professionals amb experiència en el sector de l’enginyeria del software.

Software QualityLes persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el postgrau i incorporant informació de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant, si escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 25 d’octubre de 2019.

El postgrau en Software Quality Assurance té per objectiu formar professionals amb un perfil d’expertesa que combini la gestió estratègica de projectes i els coneixements tècnics necessaris per a l’assegurament de la qualitat en projectes de desenvolupament, manteniment i transformació de software.

El programa ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques professionals a Sogeti España. Durant aquest període l’estudiant podrà ampliar i posar en pràctica els coneixements adquirits a classe, i ampliar la seva xarxa de contactes professionals dins del sector. Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 83 o el formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.