Gaudeix d’un 10% Descompte en una selecció de programes si et matricules abans del 30 de juny!

Els màsters i postgraus que s’acullen a aquesta promoció de la UPC School són programes que, per la seva doble vessant d’especialització tècnica i de management, són un aposta clara per fomentar i millorar l’ocupabilitat entre tots aquells professionals de l’enginyeria, l’arquitectura i les TIC que desitgin donar un impuls a la seva carrera professional.

Els programes que gaudiran d’un 10% de descompte en la matrícula durant aquests dos mesos són els següents:

ARQUITECTURA, EDIFICACIÓ I URBANISME

Cursos de formació contínua

GESTIÓ I ORGANITZACIÓ D’EMPRESES

ENGINYERIA I SOSTENIBILITAT

Cursos de formació contínua

TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Postgraus

Els descomptes no tindran caràcter retroactiu, és a dir només afectaran a aquelles noves matrícules el primer pagament de les quals es faci entre el 2 de maig i el 30 de juny de 2013, i tampoc seran acumulables, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixen de cap altre descompte o beca.

La UPC School ofereix una àmplia selecció de programes formatius anuals per tots aquells professionals que desitgen tant especialitzar-se i complementar els seus coneixements i les seves habilitats de caràcter tècnic, com per totes aquelles persones que volen orientar la carrera professional cap a la gestió, la direcció i el lideratge d’equips i projectes empresarials.