Henry Chesbrough parlarà d’innovació a la UPC School

23 de febrer de 2010

El postgrau en Estratègia i Competitivitat Regional que organitza la UPC School of Professional & Executive Development juntament amb el Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, tindrà la presència d’acadèmics de prestigi internacional i professionals del sector públic i privat, que aniran passant per les aules amb l’objectiu de complementar la formació dels alumnes.

Henry Chesbrough, director executiu i professor del Center for Open Innovation de la Haas School of Business de la Universitat de Califòrnia a Berkeley, assistirà el proper 18 de març a una jornada sobre innovació i tecnologia per parlar del nou paradigma que representa la innovació amb la conferència “Cap a un nou paradigma: Open innovation”.

La jornada, que forma part del segon bloc de treball del curs, titulat “Estratègies i instruments de promoció econòmica”, es completarà amb la presència d’altres prestigiosos professionals del sector de la innovació.

Entre ells, Enric Barba, director general d’UNIDESA i el seguirà Frank Wagner, director d’Innovació i R+D de Fraunhofer IAO, que exposarà l’experiència des del punt de vista de la seva empresa. ■