Iñaki Alday, professor del màster en Laboratori de l’Habitatge del s.XXI, nombrat director del departament d’Arquitectura a la Universitat de Virginia

Iñaki Alday pendrà possessió a partir del dia 1 d’agost de 2011 com a director del departament d’Arquitectura d’aquesta universitat americana, amb plaça permanent en la Càtedra Elwood R. Quesada.  Alday és soci d’AdayJover, amb la seva sòcia Margarita Jover, un despatx fundat a Barcelona l’any 1996. Els seus projectes estan especialitzats en treballs d’arquitectura pública, espai urbà i paisatgisme, pels quals han rebut nombrosos premis que reconeixen la seva trajectòria, com ara el FAD o el Premi Europeu d’Espai Públic, convertint-se així en un dels majors experts en arquitectura i paisatge.

La Universitat de Virginia, de la qual forma part, és la primera universitat pública dels Estats Units. Va ser fundada en el s.XIX per Thomas Jefferson. És, juntament amb Berkeley, una de les universitats publiques punteres del país en l’àmbit de l’arquitectura. És, també, Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.