La codirectora del postgrau en Lighting Design, Birgit Walter, i el president de l’APDI, Maurici Ginés, participen a Matelec, la fira més important a Espanya del sector de la il·luminació

Disseny d’instal·lacions elèctriques, il·luminació professional i eficiència energètica seran alguns dels eixos de les Jornades Matelec 2012, on aquest any hi participaran la codirectora del postgrau en Lighting Design de la UPC School, Birgit Walter, i el també professor del programa i director de l’APDI (Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación), Maurici Ginés.

Convidats per l’APDI, hi estaran presents a l’espai LIGHTEC, Solucions d’Il·luminació i Enllumenat, una secció que busca promoure la intervenció del dissenyador d’il·luminació en projectes d’arquitectura, interiorisme i urbanisme.

En concret, hi participaran en dues jornades tècniques amb el títol “Arquitectura + Llum = un tàndem brillant”, sessions per establir diàleg entre dos arquitectes i dos dissenyadors i observar-ne els reptes reals de la seva col·laboració. El lighting designer a Artec3 Studio, Maurici Ginès protagonitzarà un debat amb l’arquitecte Daniel Iser, el proper dimarts 23 d’octubre de 2012, des de les 16h fins les 19h. Per la seva banda, el dimecres 24 pel matí, el cara a cara estarà a càrrec de l’estudi Rockwell Group i Birgit Walter, lighting designer en BMLD i codirectora del postgrau en Lighting Design a la UPC School.

Més informació:

MATELEC 2012