Segon stage a la UPC School d’alumnes de la Business School de Sao Paulo

En aquesta edició, els 22 alumnes provinents de la Business School de Sao Paulo realitzaran visites al Port de Barcelona, el grup SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo) o al Circuit de Catalunya, on podran comprovar de primera mà les seves experiències de gestió, A més a més, assistiran a sessions teorico-pràctiques sobre innovació, sistemes d’informació gerencial, responsabilitat social corporativa o internacionalització econòmica, a càrrec de prestigiosos experts en cadascuna de les matèries. No faltarà tampoc temps al seminari per realitzar visites als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de la ciutat de Barcelona.

La UPC manté excel·lents relacions amb la Business School de Sao Paulo, amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. En aquest sentit, presenten conjuntament l’statge formatiu Doing Business in Brazil, que es realitzarà durant una setmana intensiva –del 3 al 9 de març de 2013- a Sao Paulo amb l’objectiu d’explorar les potencialitats de Brasil com a centre per a l’assentament de negocis. El dia 10 de desembre, a les 19h, hi ha una sessió informativa per saber-ne més detalls del programa.