La direcció acadèmica del màster en Sistemes Ferroviaris organitza el Fòrum InterRail 2014

El Campus de la UPC de Vilanova i la Geltrú, representat per la direcció acadèmica del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica de la UPC School, i el Museu del Ferrocarril de Catalunya organitzen una nova edició del Fòrum InterRail 2014, un espai de trobada mensual per debatre diferents temes científics, tecnològics i socials d’actualitat ferroviària. Una conferència sobre “El paper de la innovació en la indústria ferroviària espanyola” a càrrec de José Luis López Gómez, exdirector de Tecnologia (R+D) de Talgo, inaugurarà l’edició 2014 d’aquest Fòrum.

El Fòrum InteRail 2014 presentarà un cicle de conferències i taules rodones en obert que posaran en comú qüestions d’actualitat del sector ferroviari: des dels aspectes tècnics del sector fins als reptes en mobilitat sostenible, eficiència energètica, seguretat ferroviària o transport de viatgers. Aquestes sessions, que van adreçades a professionals de l’àmbit del ferrocarril, alumnes i exalumnes del màster i en general qualsevol persona interessada en el sector, tindran lloc a la Sala Audiovisual del Museu de Ferrocarril, de 18.30h a 20h, en dijous, amb periodicitat bimensual.

Si esteu interessats en participar a la propera conferència del Fòrum InteRail, el proper dijous 13 de novembre de 2014, a les 18.30h, al Museu del Ferrocarril, contacteu amb Àngels Hurtado al correu electrònic maria.angels.hurtado@upc.edu o al telèfon: 93 896 72 48. La conferència anirà a càrrec de José Luis López Gómez, exdirector de Tecnologia (R+D) de Talgo i nomenat millor inventor europeu de l’any 2013, un premi que atorga l’Oficina Europea de Patents i està considerat com un dels més prestigiosos a nivell europeu en l’àmbit de la tecnologia.

Conferència Inaugural FerroviarisD’altra banda, el màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica va inaugurar el passat 17 d’octubre la nova edició 2014-2015 amb una conferència en obert que va reunir a personalitats destacades del sector, alumnes, professorat i direcció acadèmic del màster. La sessió inaugural es va titular “Talent i Empresa” i va estar a càrrec del director de Formació del grup RENFE, Víctor Esquinas Torres. També van assistir José Antonio Jiménez Redondo, president consell assessor del Màster i director General de Fabricació i Manteniment de RENFE i Gerard Figueras, quart tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.