Segon seminari en Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut a la UPC School

La UPC School acull durant aquesta setmana la segona edició del seminari en Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut, un stage especialitzat en l’àmbit de la gestió sanitària en què participaran 15 alumnes provinents de la universitat mexicana del Valle del Toluca.

Stage UVTLes visites presencials a hospitals, altres centres sanitaris i les principals organitzacions públiques o privades relacionades en l’àmbit de la salut de Catalunya tindran un pes central en aquest seminari, amb què podran conèixer a fons el sistema sanitari català. També assistiran a diferents conferències i xerrades que completaran la seva visió sobre la gestió de l’àmbit de la salut al nostre país.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic), amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit de la gestió i direcció d’equips i projectes empresarials