La innovació, clau per assolir l’èxit empresarial

2 de juny de 2010

Actualment per gestionar amb èxit una empresa s’ha de potenciar la capacitat d’innovar i la emprenedoria dels seus dirigents. Aquesta és la premissa a partir de la qual la UPC School ha endegat el Master in Business Innovation.

Aquest nou programa, que començarà el proper 15 d’octubre, ofereix una formació d’alt nivell que proporciona als professionals els instruments necessaris per tal de gestionar el creixement de l’empresa, en base a la innovació i l’emprenedoria.

Un líder empresarial ha d’integrar al seu currículum una sòlida formació cientificotècnica, una clara visió de l’economia i la capacitat d’afrontar els reptes de futur de les organitzacions. Per aquesta raó, el Master in Business Innovation aportarà una visió actualitzada de les tècniques en direcció estratègica d’empreses, amb nocions d’organització, tecnologia, innovació i TIC . A més, pretén potenciar les habilitats directives de lideratge i emprenedoria dels professionals de les empreses, perquè siguin capaços de comunicar els seus projectes amb una visió global de l’economia.

L’objectiu principal és que els directius que participin en el màster puguin gestionar el creixement de la seva organització en base a la innovació, i no en base a la reducció de costos. Així mateix, i prenent com a referència el cas de l’”Open Innovation”, el curs parteix de la base que avui en dia gestionar una empresa significa gestionar-ne la capacitat d’innovar.

El màster es dirigeix a professionals amb funcions directives o amb potencial directiu, a professionals que han gestionat unitats funcionals empresarials, i responsables de departament o tècnics d’empreses industrial i de serveis que volen reconduir la seva carrera professional a posicions més estratègiques.

<--VIDEO-->

Dirigeixen el màster Francesc Solé Parellada, catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya i director del programa INNOVA de la UPC, i Miquel Barceló Roca, president d’Innopro Global Sevices i president executiu de la Fundació B-TEC. A les sessions formatives també intervindran personalitats del món dels negocis, directius amb gran experiència professional d’empreses nacionals i internacionals, i experts de prestigi en gestió de la innovació.■