La UPC School col·labora amb HiT Barcelona 2010

16 de juny de 2010

La UPC School of Professional & Executive Development renova enguany el seu suport a HiT Barcelona i esdevé membre de la HiT Community. Fa palès així la seva sintonia amb els objectius d’aquest esdeveniment mundial sobre innovació, tecnologia i inversió.

HiT Barcelona 2010 és el World Innovation Summit que el dies 16 i 17 de juny reuneix a la Fira de Barcelona (Montjuïc) els directors executius, presidents, directors d’innovació, empresaris, emprenedors, inversors i responsables de polítiques d’arreu del món per estudiar les últimes tendències internacionals en matèria d’innovació i tecnologia, identificar noves innovacions comercials, treballar en xarxa amb la comunitat internacional en innovació i gestar nous negocis i inversions.

La UPC School ha posat a disposició del seu alumnat i professorat vint entrades gratuïtes per assistir a aquesta cimera i aprofitar les oportunitats d’aprenentatge i negoci que ofereix.■