La UPC, entre les 30 millors del món en Arquitectura i entre les 40 millors en Enginyeria Civil i Estructural

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona entre les 30 millors institucions del món i la millor d’Espanya en l’àmbit de l’Arquitectura (en el lloc 26, al món) i entre les 40 millors en Enginyeria Civil i Estructural (concretament, en el lloc 34), segons el QS World University Rankings by Subject 2017. També es troba entre les cent primeres a Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica i a Matemàtiques (rang 51-100).

QS World ranking SubjectLa UPC es col·loca al lloc 26 del món (pujant tres posicions respecte a l’any passat), entre les deu primeres europees (al lloc 9) i la primera a Espanya en Arquitectura. També se situa al lloc 34 en Enginyeria Civil i Estructural (pujant cinc posicions respecte a l’any anterior). També es troba entre les cent primeres universitats al món en Enginyeria de Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica, i a Matemàtiques (rang 51-100).

La Universitat es posiciona també en altres àmbits, com el d’Art i Disseny (101-150), per primer cop, i en els de Ciències de la Computació (101-150), Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica (101-150), Estadística (101-150), Ciència dels Materials (151-200), Enginyeria Química (201-250) per primer cop, Agricultura (201-250) també per primera vegada, Ciències del Medi Ambient (201-250), Física i Astronomia (251-300) i Administració d’Empreses (251-300), en aquest darrer cas també per primer vegada.

La UPC School ofereix una extensa oferta formativa en l’àrea d’arquitectura, àmbit en el qual se situa com a líder universitari a Espanya i entre les 30 millors universitats del món.