La UPC School acollirà el primer postgrau en Community Management per a persones amb discapacitat

La UPC School acollirà la primera edició del postgrau en Community Management dirigit exclusivament a persones amb discapacitat. L’objectiu del programa, que s’inclou en l’oferta de programes de formació de la UPC School d’aquest any acadèmic 2013-2014, és dotar al col·lectiu de persones amb discapacitat de les competències professionals necessàries per inserir-se professionalment en l’àmbit de la Comunicació Digital i, en concret, en els Social Media.

El postgrau en Community Management, desenvolupat per la Fundació Atresmedia i l’empresa de missatgeria UPS, cobreix tot el cicle de la vida de la Comunicació Digital, posant èmfasi en els Social Media i abasta des de les decisions estratègiques fins a l’elaboració dels diferents plans, la definició i seguiment d’objectius i l’execució del dia a dia.

El programa està format per 3 mòduls: Community Management i Comunicació Digital a l’Empresa, els Tallers Prelaborals o les Pràctiques en Empreses col·laboradores.

El postgrau en Community Management s’iniciarà a finals de gener amb una oferta inicial de 20 places i l’import de la matrícula està subvencionat per un programa de beques que la Fundació Atresmedia, a través del seu Projecte Pro , posa a disposició de tots els alumnes. A més a més, el programa compta amb la col·laboració de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC, per a l’orientació en els aspectes relacionats amb la discapacitat i l’accessibilitat.

Ja s’ha iniciat el període d’inscripció. Per accedir a la formació serà indispensable comptar amb el certificat oficial de discapacitat , amb percentatge igual o superior al 33%.

Més informació i inscripcions:

Postgrau en Community Management