La UPC School acollirà el primer postgrau en Producció Audiovisual per a persones amb discapacitat

La UPC School of Professional & Executive Development acollirà la primera edició del postgrau en Producció Audiovisual, dirigit exclusivament a persones amb discapacitat. L’objectiu del programa, que s’inclou en l’oferta de programes de formació de la UPC School per a l’any acadèmic 2012-13, és dotar el col·lectiu de discapacitats de les competències professionals necessàries per a la seva inserció professional en l’àmbit de la producció audiovisual.

L’equip docent del programa està dirigit per Jaume Vilalta Casas, periodista amb una àmplia experiència en el sector audiovisual i de la formació, i està integrat principalment per reconeguts professionals de l’àmbit. A més, hi compta amb el suport de la Càtedra d’Accessibilitat de la UPC, per a la orientació en els aspectes relacionats amb la discapacitat i l’accessibilitat.

El postgrau en Producció Audiovisual s’iniciarà a finals de gener amb una oferta inicial de 20 places i l’import de la matrícula està totalment subvencionat per un programa de beques que la Fundació Antena 3, a través del seu Projecte Pro, posa a disposició de tots els alumnes.

La formació, amb una càrrega lectiva de 180 hores, serà teoricopràctica i podrà completar-se amb un període de pràctiques de 320 hores en empreses del sector audiovisual.

Els continguts estan enfocats a conèixer els mitjans de comunicació en general, i a la capacitació per organitzar, executar i administrar projectes de producció audiovisual.

Ja s’ha iniciat el període d’inscripció. Totes les persones interessades poden registrar-se a través de la sol·licitud d’informació del programa a la web de la UPC School.

Així mateix, en el marc de la col·laboració entre la Fundació Antena 3 i la Universitat Politècnica de Catalunya, el proper 29 de novembre tindrà lloc la cloenda de la primera edició del postgrau en Comunicació Multimèdia, amb una xerrada sobre la primera expedició de persones amb discapacitat a l’Antàrtida, l’Open Talent “Pol Sud sense límits”.