La UPC School acull el II Workshop on R&D Management

El Tech Talent Center, seu de la UPC School, va acollir el passat dijous el II Workshop on R&D Management, organitzat en el marc del postgrau en R&D Management de la UPC School. El workshop va comptar amb més de 15 breus intervencions a través dels quals es va generar un interessant debat sobre com són de rellevants els aspectes organitzatius, legals i financers per dur a l’èxit una bona estratègia en un projecte d’investigació.

WorkshopLa sessió va tenir com a objectiu discutir sobre tots els aspectes clau en la direcció i gestió de la recerca i del cicle de vida d’un projecte: des de la concepció de la idea i la creació del consorci, fins a les justificacions econòmiques i auditories. Per a això, va recollir experiències de bones pràctiques Workshop R&Dinternacionals en l’activitat professional en investigació per aprendre com optimitzar l’activitat d’un centre o grup de recerca. Al taller van participar investigadors i gestors de recerca, tant de l’àmbit acadèmic com del món de l’empresa, en el que va ser un interessant debat per a la reflexió d’aspectes, problemes i necessitats compartides dins de la comunitat científica.

El workshop va comptar amb la col·laboració del CIT- UPC Technology Centre, el Centre Tecnològic Barcelona Digital i la Universitat de Coimbra.