Aconsegueix un 10% de descompte en una selecció de programes si et matricules abans del 30 de juny

La UPC School presenta la nova oferta de programes de formació permanent per al proper any acadèmic 2015-2016. Ara, si la matrícula es formalitza entre el 15 d’abril de 2015 i el 30 de juny de 2015, s’obtindrà un 10% de descompte en la matrícula per als següents programes formatius d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Consulta els programes de formació permanent que s’acullen a aquesta convocatòria.

Masters i Postgraus - UPC School

ARQUITECTURA, EDIFICACIÓ I URBANISME

Cursos de formació contínua

ENGINYERIA INDUSTRIAL

Cursos de formació contínua

ENGINYERIA CIVIL

GESTIÓ I ORGANITZACIÓ D’EMPRESES

TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Postgraus

Els descomptes no tindran caràcter retroactiu, és a dir només afectaran a aquelles noves matrícules el primer pagament de les que es faci entre el 15 d’abril de 2015 i el 30 de juny de 2015, i tampoc seran acumulables, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixen de cap altre descompte o beca.

La UPC School ofereix una àmplia selecció de programes formatius anuals per a tots aquells professionals que vulguin tant especialitzar-se i complementar els seus coneixements i les seves habilitats de caràcter tècnic, com per a totes aquelles persones que vulguin orientar la seva carrera professional cap a la gestió, la direcció i el lideratge d’equips i projectes empresarials.