La UPC School acull la 4a edició del stage formatiu d’alumnes de la Universitat del Valle de Toluca

12 alumnes de la Universitat mexicana del Valle de Toluca estaran al llarg d’aquesta setmana a la UPC School com a seu central d’un seminari formatiu a Barcelona. Com a novetat d’aquesta edició, ja la quarta d’alumnes d’aquesta universitat, ​​visitaran empreses com SEAT, Europastry o el Port de Barcelona, a través de les quals coneixeran in situ el teixit empresarial de la ciutat.

Els alumnes del programa MBA IMBA Internacional Valle Tolucanternacional també rebran conferències i participaran en sessions de debat sobre temes de gestió empresarial, sistemes d’informació, lideratge i innovació, a càrrec de prestigiosos professionals referents en aquestes temàtiques com Marc Eguiguren, Antonio Cañabate, José Miguel Vilalta o Alumnos Valle TolucaManel Álvarez.

A la inauguració del seminari, van assistir el cònsol de Protecció del Consolat General de Mèxic a Barcelona, ​​Pedro González Olvera, i Benjamín Suárez, director general de la Fundació Politècnica de Catalunya, qui va donar la benvinguda als alumnes a a la ciutat i a la institució.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic). Les dues institucions realitzen conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.